Diensten overdragen aan een andere klant

Het is mogelijk om actieve LiteServer diensten over te zetten naar een ander account/klant.


Algemene beleidsinformatie:
In de meeste gevallen brengen wij hiervoor echter een bedrag in rekening om onze administratieve werkzaamheden te dekken en misbruik van dit beleid te voorkomen:
– Voor reguliere diensten rekenen wij een vergoeding van € 5,- per aanvraag.
– Voor specials of diensten besteld met een coupon rekenen wij € 10,- kosten per aanvraag.

De vergoeding kan worden betaald door de huidige of ontvangende klant.

Er zijn enkele uitzonderingen op dit beleid waarbij de transferkosten niet van toepassing zijn:
a) Account wordt samengevoegd na beoordeling.
b) Op de huidige klant account is nog minstens één actieve dienst actief met een jaaromzet van meer dan € 500 ex. BTW, of maandomzet boven € 100 ex. BTW nadat de overdracht van de diensten is verwerkt.
c) De huidige klant heeft geen openstaande facturen.

Overdracht van diensten is niet mogelijk, zonder uitzondering wanneer:
a) Het huidige klant account heeft een slechte reputatie en/of is betrokken bij abuse meldingen en/of heeft/heeft betalingsgeschillen gehad.
b) Het account van de bestemmingsklant heeft een slechte reputatie vanwege abuse meldingen, achterstallige facturen en/of heeft betalingsgeschillen.


Hoe vraagt u een dienstoverdracht aan?:
Om de overdracht aan te vragen, moet de huidige klant een support ticket met lage prioriteit openen.
In dit ticket moet u vermelden:
a) De service ID('s) die in aanmerking komen voor overdracht.
b) Aan wie wij de overdrachtskosten in rekening moeten moeten factureren (standaard gaan we ervan uit dat de huidige klant de administratieve overdrachtskosten betaalt).
c) Het e-mailadres of klantnummer van de ontvangende klanten account*
* Indien nodig kan via deze link een nieuw klant account worden aangemaakt

Als aanvulling hierop moet de ontvangende klant ook een ticket met lage prioriteit openen, met een verwijzing naar het ticketnummer dat de huidige klant aan de ontvangende klant kan verstrekken na het indienen van het initiële overdrachtsverzoek. Wij gebruiken dit als bevestiging dat u de serviceoverdracht accepteert.

We dragen de in aanmerking komende service(s) over nadat we een overdrachtsbevestiging van de ontvangende klant hebben ontvangen en de overdrachtskosten (indien van toepassing) volledig zijn betaald.

Alle genoemde kosten zijn ex. BTW indien van toepassing.

  • vps, dedicated, server, account, transfer, service tranfer, account merge
  • 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Do you offer an affiliate program?

Yes we do! We offer 7,50% recurring discount on all VPS orders being made by your referrals. For...

Company information

LiteServer is registered company in the Netherlands since 2007. Details: LiteServer...

Refunds

As listed in our Terms of Service, we offer a 2 day refund period for your first ordered...

What payment methods are available?

LiteServer currently supports the following payment methods;- PayPal- Bank Transfer- Credit Card-...

Clients from Europe and VAT

All customers within Europe are subject to VAT. Customers will be charged the VAT rate of their...